PostHeaderIconOBÓZ

Obóz już za tydzień! Mam nadzieję, że jesteście tak samo zniecierpliwieni jak ja. W tym poście znajdują się kilka kluczowych informacji.

Przede wszystkim przypominam o WPŁATACH oraz KARTACH KWALIFIKACYJNYCH. W związku z tym, że termin już minął, a nie wszystkie osoby już za obóz zapłaciły proszę, aby w poniedziałek już definitywnie uregulować płatność. W innym razie dofinansowania do obozu zostaną cofnięte. Proszę, aby również do poniedziałku dotarły do mnie karty. Jestem dostępna w Piotrkowie, proszę jednak przed spotkaniem o telefon. Mój numer to 788 124 785.


Pakujemy się w jeden duży plecak (lub torbę) i podręczny bagaż (!!!mały plecak!!!) do autobusu. Żadnych luźnych reklamówek.

Lista Rzeczy Niezbędnych :
*Pełne Umundurowanie ( chłopcy -spodnie mundurowe ( ciemne dżinsy lub bojówki), dziewczyny - ciepłe rajtuzy )
*!!Podstemplowana!! legitymacja
*Koszulka Drużyny
*Menażka lub miska
*Niezbędnik/sztućce
*Kubek
*Przybory do mycia ( szczoteczka, pasta, mydło, szampon )
*Dwa ręczniki
*Śpiwór
*Strój odpowiedni do stylizacji
*Strój kąpielowy
*Ubrania do spania
*2 pary wygodnych butów + kalosze ( proponujemy zabrać )
* Płaszcz przeciwdeszczowy
*Krem do opalania, okulary przeciwsłoneczne, czapka z daszkiem!
*Proszek do prania (niedużo)
*Przybory do pisania (+zeszyt)
*Środek przeciw komarom
*Ubrania(w granicach rozsądku pod względem ilości, nie nowe, ciepłe), będzie organizowane wspólne pranie w połowie obozu dlatego też nie ma potrzeby zabierania rzeczy na każdy dzień
*W przypadku choroby dziecka proszę o zabranie niezbędnych leków, a o dawkowaniu poinformować opiekunów (również leki przeciw chorobie lokomocyjnej )

Prosimy o nie zabieranie
*sprzętów elektronicznych
*drogocennych zegarków
*markowych ubrań (zniszczą się w lesie)
Po pierwsze nie będzie możliwości ładowania telefonów i aparatów. Jakikolwiek sprzęt dzieci biorą na własną odpowiedzialność. Wyznaczymy godziny, w czasie których będzie można skontaktować się z dzieckiem dzwoniąc na telefony opiekunów. Będziemy również posiadali aparat fotograficzny, a wszystkie dzieci po zakończeniu obozu otrzymają zdjęcia na płytach. Jeśli chodzi o kieszonkowe dla dzieci nie ma potrzeby, aby brały one więcej niż 50 złotych. Dzieci mają zapewnione pełne wyżywienie, a nie będzie zbyt wielu okazji na zakupy w sklepach. Wszystkie pytania prosimy kierować do Drużynowej 56 Katarzyny Rzeźnickiej 788-124-785.

Poprawiony (piątek, 05 lipca 2013 23:52)

 

PostHeaderIconSpotkanie dot. obozu

Informuję, że w dniu 07.06.2013 r. o godz.19.00 (zaraz po zbiórce harcerskiej) w harcówce naszej drużyny odbędzie się spotkanie z rodzicami harcerzy, którzy wezmą udział w obozie naszej drużyny na Mazurach w miejscowości Walne. Serdecznie zapraszam również rodziców jeszcze nie pewnych i niezdecydowanych. Na spotkaniu dowiedzą się Państwo jaka kwota dofinansowania przeznaczona jest dla poszczególnych harcerzy i co należy zrobić, abym taką kwotę uzyskać. Zostaną również przedstawione szczegóły wyjazdu.

Poprawiony (środa, 05 czerwca 2013 15:28)

 

PostHeaderIconLODOWISKO!

Już tradycją naszej drużyny jest rozpoczęcie roku harcerskiego wyjściem na lodowisko. Spotkaliśmy się przed wejściem o godzinie 9:50. Jeden z harcerzy poszedł kupić bilety i już za chwilę wszyscy znaleźliśmy się na lodzie. Jeździliśmy na łyżwach tylko godzinę, ale dla niektórych i godzina wystarczyła, by się wywrócić (tu pozdrawiam Olę i Pawła).
Mimo to wszystkim podobało się nasze wyjście, bo mogliśmy spędzić trochę czasu razem. Każdy z nas ma nadzieje, że za rok znowu spotkamy się na lodowisku.

Poprawiony (wtorek, 19 lutego 2013 15:38)

 

PostHeaderIconWigilia Drużyny 2012


Wigilia Drużyny odbyła się 21  grudnia 2012 roku. W tym  roku, dzięki uprzejmości pani  dyrektor, spotkaliśmy się w  Zespole Szkół  Ponadgimnazjalnych nr 4.

Poza harcerzami z naszej drużyny w tym wydarzeniu  uczestniczyli również ich rodzice oni zaproszeni goście.

Wigilia rozpoczęła się przedstawieniem wspaniałych jasełek, przygotowanych przez naszą drużynę. Po części artystycznej podzieliliśmy się opłatkiem i złożyliśmy sobie życzenia. Potem przyszedł czas na poczęstunek. W między czasie część z nas wymieniło się przygotowanymi wcześniej upominkami. Wigilia była bardzo ważnym wydarzeniem, a do tego bardzo udanym!

Poprawiony (wtorek, 19 lutego 2013 15:38)

 

PostHeaderIconFestiwal Piosenki


Jesienne Spotkanie z Piosenką

23 - 25.11.2012 roku


23 listopada 2012 roku spotkaliśmy się na parkingu przy ulicy Sulejowskiej i po godzinie 18:00 pojechaliśmy do Bełchatowa. Po zostawieniu plecaków udaliśmy się na Mszę odprawioną w imieniu Marcina i Mateusza. Po mszy spacerkiem poszliśmy do szkoły. Dzień zakończył kominek z prezentacją poświęconą Marcinowi i Mateuszowi.
Drugiego dnia po śniadaniu, odbyła się gra na terenie szkoły. Każdy patrol miał odmeldować się na kilku punktach. Na każdym punkcie trzeba było wykonać zadanie, w nagrodę otrzymywaliśmy farbę. Po zebraniu wszystkich farb w różnych kolorach wróciliśmy do szkoły. Tam z zebranych farb musieliśmy, na kartonie, narysować nowe logo festiwalu. Później mieliśmy trochę czasu na poćwiczenie piosenek pt. ,,Tak jak ptaki” i ,,Hej Leonardo”, które zamierzaliśmy zaśpiewać na konkursie. Następnie ubraliśmy się w mundury i poszliśmy do MCK. Na samym początku wystąpiły zuchy. Ich zadaniem specjalnym było wymyślenie okrzyku. Harcerze i harcerze starsi przed występem musieli wymyślić "suchar" - żart na zadany temat. Nam trafił się temat ,,las” , więc Ola wcieliła się w ,,Buszmena”. Nasze Zuchy musiały wrócić do szkoły wcześniej i brały udział w kominku.Po powrocie i kolacji odbył się obrzędowy kominek tylko naszej drużyny. Kominek zakończył rozkaz w którym były przyznane nowe funkcje. Później poszliśmy spać. Ostatniego dnia po spakowaniu się poszliśmy do MCK, gdzie zostały ogłoszone wyniki. W tym roku nie udało nam się zająć żadnego miejsca, ale nasze morale wcale nie spadło. Po wszystkim autobusem pojechaliśmy do Piotrkowa. Na parkingu zawiązaliśmy krąg i rozeszliśmy się do domów.

Poprawiony (wtorek, 19 lutego 2013 15:31)

 

PostHeaderIconRada Drużyny

Drugiego listopada spotkaliśmy się w hufcu o godz. 20:00. Była to nadzwyczaj liczna rada, ponieważ było ponad 10 osób. Na samym początku omówiliśmy jaka powinna być dobra drużyna harcerska i jakich funkcyjnych powinna mieć. Następnie napisaliśmy na kartonie jakich obecnie funkcyjnych ma 56 FLO. Później poświęciliśmy trochę czasu dla naszych zastępów, by bieżące, ale też ważne sprawy. Po tym mieliśmy możliwość pobawić się i powygłupiać. Około 23:00 zaczęliśmy oglądać film pt. "Madagaskar 3". Po zakończonym seansie, rozłożyliśmy śpiwory i poszliśmy spać. Daniel obudził wszystkich około 7:30. Zwinęliśmy śpiwory, wytrzepaliśmy koce oraz pozbieraliśmy okruchy po ciastkach. Później pożegnaliśmy się i wróciliśmy do domu. Oby to nie była ostatnia taka Rada Drużyny.

Poprawiony (wtorek, 19 lutego 2013 15:31)